Profiel van J.G.E (Zanger/Zangeres)

β˜† 30 keer bekeken

Introductie

Hallo belangstellenden,

Ik hou van zingen. Vooral Jazz en soft pop hebben mijn voorkeur. Bijvoorbeeld: Sade of Astrid Gilberto. Mijn stem klinkt aangenaam, maar niet hard. Ik ben daardoor niet geschikt voor een popband.Ik heb jaren gezongen in een jazzband met veel plezier. Het heeft een aantal jaren stilgelegen, maar nu zou ik graag weer willen zingen. Zijn jullie op zoek naar een zangeres in dit genre, laat het me weten.

J.G.E.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker