Profiel van Hans_Bodhi (Zanger/Zangeres)

β˜† 19 keer bekeken

Introductie

Hoi ...

Mijn naam is Hans Bodhi en ik ben een ambitieuze vocalist.
Nadat ik ruim 12 jaar als Bono in een U2 Tribute band heb gespeeld moest ik door omstandigheden stoppen met de band. Onze show duurde twee en half uur en had absolute gelijkenis met het origineel.

Nu 10 jaar later blijft het podium lonken en heb ik besloten om een groep muzikanten om mij heen te verzamelen die mijn droom delen.
Geen coverbandje, maar een liveshow met covers.
Geen tributeband maar een mix van top covers die recht doen aan het orgineel.
Dit betekend, dat je ook plezier moet hebben om thuis de nummers in die mate uit te zoeken, zodat jou deel van het nummer zich kan matchen aan het orgineel.

We repeteren 1 x per week in een oefenruimte in Helmond.
We werken aan een setlist die staat als een huis, we doen een tryout in een theater in Helmond met (betalend) publiek.
En als we allemaal trots en tevreden zijn, gaan we op zoek naar podia.
Dus de eerste maanden nog geen optredens...

Als indicatie van de muziek, moet je denken aan C

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker