Profiel van ElsKoppejan (Zanger/Zangeres)
Introductie
Ik ben Els en ik houd van zingen. Mijn stem heeft een klassiek tintje. Ik zing al sinds ik jong was, maar toen ik Nightwish ontdekte, raakte ik echt gemotiveerd om beter te leren zingen. Ik heb drie jaar klassiek zangles gehad en ik heb drie jaar in een popkoor gezeten en één project (Bach) bij een klassiek koor. Ik heb nog niet veel ervaring in bands of met optreden. Daar wil ik nu verandering in brengen.
Bespeelde instrument(en)
- Vocalen
→ bekijk alle zangers/zangeressen advertenties