Profiel van Debstra83 (Zanger/Zangeres)

12 keer bekeken

Introductie

Born in the 80’s dame :-) zing het liefst stevige (hard)rock waarbij “killing in the name of” van RATM toch wel 1 van mijn favoriete nummers is.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker