Profiel van Woodybuilder (Pianist)

β˜† 21 keer bekeken

Introductie

Hoi

Mijn naam is wouter speel piano in een akoestisch spelend bandje bestaande uit een
pianist , gitarist (akoestisch) en een zangeres
Ik heb mezelf piano leren spelen vanaf toen ik ongeveer 6 was en speel op gehoor.
Eigen nummers schrijven vind ik erg leuk en veel voldoening geven maar ook nummers coveren op smaakvolle eigen manier
Goed in het gehoor liggende pop / rock nummers van soft tot aardig stevig vind ik leuk om te coveren
Ik kom midden uit de gemeente Westland

groetjes
wouter

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker