Profiel van Wesleydboer (Gitarist)
Introductie
Yoo,
ik ben Wesley 18 jaar. Ik kom uit Wijchen (nijmegen)
voornamelijk speel ik AC/DC. en speel ook andere bekende bands: zoals, led zeppelin, guns and roses, krokus, airbourne, van halen, aerosmith en nog n paar.
ik speel nu ong. 4-5 jaar gitaar en ben een 'hobby' gitarist. ik heb nog nooit opgetreden (met gitaar) en zou graag covers willen spelen en of zelf muziek willen schrijven.
ik heb een youtube kanaal waar ik instructies geef over liedjes van de bovenstaande bands. het kanaal heet wesley ACDCrythms.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties