Profiel van Vincentsh (Gitarist)
Introductie
Hallo,
Mijn naam is Vincent ben 19 jaar en ik woon in Heerenveen.
Ik speel al jaren gitaar, vanaf mijn 9e om precies te zijn. Heb tussendoor wel pauze's gehad en soms tijden gehad dat ik minder tot nauwlijks speelde. Heb op een muziekschool gezeten voor ongeveer 7/8jaar.
Ik speel verschillende stylen gitaar. tegenwoordig richt ik me meer op fingerpicking. Liedjes zoals (River flows in you van sungha jung) of hotel california van the eagles. Slag en solo vind ik ook niet zo'n probleem, heb beide geleerd en gespeeld.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties