Profiel van Vince (Gitarist)

β˜† 25 keer bekeken

Introductie

Hallo, ik ben Vince!
Ik ben 16, en ik hou van de jaren 60-70 hits! Blues, Pop, Rock'n Roll, noem het maar op, ik hou er van!

Ik speel 5 jaar al gitaar, en ben opzoek naar een bandje met ongeveer dezelfde muzieksmaak.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker