Profiel van Vince (Gitarist)
Introductie
Hallo, ik ben Vince!
Ik ben 16, en ik hou van de jaren 60-70 hits! Blues, Pop, Rock'n Roll, noem het maar op, ik hou er van!
Ik speel 5 jaar al gitaar, en ben opzoek naar een bandje met ongeveer dezelfde muzieksmaak.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties
→ bekijk alle advertenties