Profiel van Tristantastic (Gitarist)

β˜† 27 keer bekeken

Introductie

Hoi ik ben Tristan, geboren in 1994.
Speel sinds mn 7e klassiek gitaar. Kreeg op mn 13e van mn moeder de keuze tussen een elektrische gitaar of een gamecube, ik koos voor de elektrische gitaar.
Heb podiumervaring sinds mijn 10e als soloact en vanaf ongeveer mn 15e met een band.
Ik zoek een band om gezellig muziek mee te maken, het liefst in het alternatieve genre. Denk aan bluesrock tot in deathcore (grunten en dergelijke). Ik vind het het belangrijkst om gewoon gezellig samen te spelen, dan doet de muziekstijl er voor mij niet zo heel veel meer toe.
Cheers!

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker