Profiel van Tonbean (Gitarist)

β˜† 29 keer bekeken

Introductie

Ik ben Ton en 60+.
Op de middelbare school hebben we een bandje gehad, de 25 jaar daarop niets meer op gitaar gebied gedaan.
Vanaf 1998 ben ik voor 2 jaar op de pop school te Schiedam geweest en vervolgens met deze band een aantal jaar actief geweest.
Een jaar of vijf lid geweest met een band van mijn werk, een jaar in een bluesband gespeeld.
Daarna weer de pop school band opgestart hiermee 4 jaar actief geweest, helaas moeten stoppen wegen te veel werkzaamheden.
Nu weer opzoek naar een 50+ band, pop, rock blues e.d.
Instrumenten:
- Fender Telecaster & Strat, Imitatie Gibson SG, Ibanez & zelfbouw strat
- AMP: Modeling Boss GX-100 & Celestion IR F12X200 Cab

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker