Profiel van TLem20 (Gitarist)

β˜† 17 keer bekeken

Introductie

Ik ben Tim, 20 jaar, regio Eindhoven. Ik speel al 7 jaar gitaar, elektrisch en akoestisch. Zelf echter heel weinig muziekles gevolgd want ik heb geen aanleg voor noten maar speel meer met gevoel. Ik hou van blues, pop en vooral creatieve muziek. Vindt het altijd leuk om iets nieuws te proberen en te leren. Ik speel veel solo gitaar elektrisch en veel ritme gitaar akoestisch. Tot nu toe heel weinig ervaring met samenspelen en optreden alhoewel ik denk snel hierin te kunnen ontwikkelen.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker