Profiel van Tim Posthumus (Gitarist)
Introductie
Hoi ik ben Tim, 19 Jaar en ik ben op zoek naar een bandje om in te spelen. Mijn favoriete genres om te spelen zijn: black metal, punk en death metal. Het lijkt me erg leuk om samen met leeftijdsgenoten een beetje lol te trappen en goede muziek te maken :). Als jullie dat ook vinden dan kan je een mailtje sturen naar [Gebruik het contactformulier]
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties