Profiel van Tim Posthumus (Gitarist)

β˜† 13 keer bekeken

Introductie

Hoi ik ben Tim, 19 Jaar en ik ben op zoek naar een bandje om in te spelen. Mijn favoriete genres om te spelen zijn: black metal, punk en death metal. Het lijkt me erg leuk om samen met leeftijdsgenoten een beetje lol te trappen en goede muziek te maken :). Als jullie dat ook vinden dan kan je een mailtje sturen naar [Gebruik het contactformulier]

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker