Profiel van Sven (Gitarist)

β˜† 26 keer bekeken

Introductie

Ik ben sven, ik ben 17 en ik woon in NB. Ik speel al een tijdje gitaar. Ik ben rond mn 8e begonnen op akoestisch en vorig jaar met elektrisch. Ik speel vooral indie muziek

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker