Profiel van StratoSteve (Gitarist)

β˜† 29 keer bekeken

Introductie

Hoi ik ben Steve,
woon in Zwolle 50+ speel al heel wat jaren gitaar en heb veel ervaring met bands en muzikanten.
Ik speel hoofdzakelijk op een Fender Stratocaster met een Blues deLuxe amp
Mijn voorkeur van muziek zit vooral in de 70s en Bluesrock

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker