Profiel van Stefan1992 (Gitarist)

β˜† 26 keer bekeken

Introductie

hey ik ben stefan. Ik ben 28 jaar. Ik speel al wat jaren gitaar. Ben en flinke tijd gestopt geweest, maar ik heb sinds een jaar weer flink me gitaar vast. Ik ben er nu zo serieus mee bezig dat ik wat meer muzikanten zoek om samen mee te jammen en genieten van muziek maken. Ik ben wat meer van de solo's. Mijn style is heel breed. Ik hou van jazz, blues, rock, funky, acoustic als het maar goed klinkt vin
d ik het mooi

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker