Profiel van Speijk_quicknet.nl (Gitarist)
Introductie
Ik zoek mensen om een (semi) akoestisch reportoire mee op te bouwen. Kun je zingen, gitaar, basgitaar, mandoline, etc. Ik hou van Americana en zie dat vrij breed. Ik speel graag fingerstyle gitaar en zing graag een tweede stem. Als het je wat lijkt kunnen we eens afspreken.
Frans: [Gebruik het contactformulier]
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties