Profiel van Siegelsven (Gitarist)
Introductie
eko western gitaar, dreadnaught
hagstrom kent 3, electrisch, [Gebruik het contactformulier] heb vroeger in een bandje gespeeld. met grote tussen pauzes gitaar gespeeld. en ben de laatste jaren echt bezig om het betere gitaarwerk te spelen. ik speel carrulli, bach, beatles en blues. en polkas en tango is mijn uitdaging.
het is altijd mijn plezier om te spelen, vandaar dus dat ik een eigen geluidsstudio heb gebouwd. om niet de buren lastig te vallen.
met geduld kan ik noten lezen. gezamenlijk met tablatuur gaat het me beter af.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties