Profiel van Sidneyp (Gitarist)

β˜† 12 keer bekeken

Introductie

Ik ben Sidney en ik ben 16 jaar oud, ik speel nu ruim 2 jaar gitaar, zelf speel ik veel rock denk hier aan: AC/DC, Black Sabbath enzovoort. Blues speel ik ook erg veel vooral op backingtracks improviseer ik, ik heb geen ervaring met optreden maar af en toe jam ik wel met mensen, ik zou het wel erg leuk vinden om in een bandje te spelen.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker