Profiel van Sanderp58 (Gitarist)

β˜† 19 keer bekeken

Introductie

Mijn naam is Sander, geboren in 1991 en ik ben omstreeks 2001 begonnen met het spelen van de gitaar. Ik heb in mijn jeugd in verschillende bands gespeeld, waaronder jarenlang in de schoolband(s) op mijn middelbare school; een pop-punk/emo coverband rond mijn 16e en een all-round coverbandje met wat studiegenoten op de universiteit.
In deze tijd heb ik ook geregeld op verschillende podia gestaan, vooral in mijn middelbare schooltijd zo'n 5 tot 10x per jaar.

Inmiddels zijn we een aantal jaar verder en ben ik getrouwd en trotse vader. Hierdoor is gitaarspelen een beetje op de achtergrond verdwenen, maar daar wil ik graag weer verandering in brengen!

Ik speel graag:

- (Classic) Rock: denk aan Led Zeppelin, Queen, Foo Fighters, The Black Keys, etc
- (Pop)-Punk / Emo: denk aan Paramore, Blink-182, Four Year Strong
- Metal: denk aan Tool, Linkin Park, A Day To Remember, In Flames, maar ook Epica, Nightwish

Bespeelde instrument(en)

Website:

https://sanderp.nl

Advertentie(s) van deze gebruiker