Profiel van Ronald1978 (Gitarist)

β˜† 31 keer bekeken

Introductie

Hoi, ik ben Ronald en ik speel al sinds mijn twaalfde gitaar. Ik heb ik diverse rockbands gespeeld en op dit moment zit ik in een Americana band.
Sinds een jaar of zes ben ik me in de Italiaanse taal en cultuur gaan verdiepen, en het lijkt me ontzettend leuk om een band te starten met alleen maar Italiaans talige muziek.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker