Profiel van Ron70 (Gitarist)

β˜† 12 keer bekeken

Introductie

Hallo,
ik ben Ron en ben 49 jaar en speel gitaar sinds eind jaren'80 van de vorige eeuw:)
Ik heb in de afgelopen 30 a 40 jaar een vrij brede muzieksmaak ontwikkeld en kan niet zeggen dat 1 soort er nou echt bovenuit springt. Soms luister ik graag naar Zuid Amerikaanse klanken als salsa of bachata en een andere keer is het jaren'60 en '70 muziek als Jimi Hendrix, Led Zeppelin oid. Als ik één band moet noemen waar ik toch trouw naar blijf luisteren na al die jaren, dan is dat The Police.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker