Profiel van Robert1987 (Gitarist)
Introductie
Beste gitaristen!
Ik ben op zoek naar een mede gitarist/muzikanten om samen mee te spelen en van elkaar te leren. Na zo’n 6 jaar bijna alleen fingerstyle te hebben gespeeld ben ik nu veel bezig met slagwerk en wat blues, en uiteraard het losse gepingel :-). Hoewel ik veel plezier heb aan het gitaar spelen lijkt me dus leuk om samen met iemand/anderen te spelen; het meespelen met plaatjes begint zo langzamerhand ook een beetje eentonig te worden. Qua genre/stijl valt te denken aan James Taylor, Simon & Garfunkel, Eagles, Cat stevens, Neil Young, easy listening etc. Ik ben echter ook groot liefhebber van Pink Floyd en weet ik streekmuziek ook te waarderen. Op een enkele keer na weinig podiumervaring.
Ik speel voornamelijk akoestisch en ben met name op zoek naar een akoestisch(e) gitarist/band.
Muzikale groet,
Robert
Leeftijdscategorie +/- 30 en ouder
Omgeving Ter Apel, Emmen, Stadskanaal
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties