Profiel van RikvanT (Gitarist)
Introductie
Hallo allemaal,
Ik ben Rik van Tuinen, een 20 jarige gitarist uit Groningen.
Al een tijdje ben ik op zoek naar een leuke bluesband waar ik me bij aan kan sluiten. Het lijkt me heel tof om dan regelmatig te repeteren en op te treden met deze groep.
Ik ben zelf het meeste bezig met blues/rock muziek, maar hier en daar speel ik ook wel eens metal en jazz. Deze verschillende stijlen probeer ik ook in mijn eigen spel te verwerken. Ik speel nu ongeveer 4 jaar gitaar en ik kan niet wachten om in een serieuze band te spelen.
Gitaristen die mij hebben beïnvloed zijn: Eric Clapton, Ritchie Blackmore, Dick Dale, Frank Marino, Wes Montgomery en Duane Allman.
Mocht er iemand zijn die nog een gitarist zoekt in de omgeving van Groningen, stuur me dan een berichtje!
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties