Profiel van RGvanDijk (Gitarist)

β˜† 21 keer bekeken

Introductie

Vroeger heb ik als bassist in een bandje gespeeld. Nu, zo'n veertig jaar later, de gitaar weer uit de wilgen geplukt. Elke dag speel ik met veel plezier.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker