Profiel van Raket (Gitarist)
Introductie
Hoi! Ik ben Raket en speel slag en solo gitaar. Ben 50+ en speel blues, soft-rock, en pop. Ik ben geen notenpoeper maar red me prima met bovenstaande genres.
Ik heb in verschillende bandjes gespeeld maar de laatste jaren niet meer. Het begint mij weer te jeuken dus ik zoek een leuke band in de omgeving.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties