Profiel van PenguinPolarbear (Gitarist)
Introductie
Hallo, Ik ben Wytze. ik ben achttien jaar, Speel al jaren lang elektrische gitaar en maak graag muziek. Ik ben groot fan van rockmuziek.
Millencolin, Slash, Rise against, Lagwagon, Foo Fighters, Nirvana, Pearl Jam en nog veel meer
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties