Profiel van PenguinPolarbear (Gitarist)

β˜† 28 keer bekeken

Introductie

Hallo, Ik ben Wytze. ik ben achttien jaar, Speel al jaren lang elektrische gitaar en maak graag muziek. Ik ben groot fan van rockmuziek.

Millencolin, Slash, Rise against, Lagwagon, Foo Fighters, Nirvana, Pearl Jam en nog veel meer

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker