Profiel van Pellevan1 (Gitarist)
Introductie
Ik ben een jazzgitarist, speel al 4 jaar niet meer in een band maar wil graag in een kleine combo samen jazz spelen.
Om een indruk te krijgen van de stijl die ik het graagst speel, zie het album "Someday my prince will come" van Chet Baker uit 1979.
Ik woon in Den Haag, ben 22 en begin in februari 2023 met m'n master. Mijn doel is om te werken naar (kleine) optredens en vooral beter worden door met anderen te spelen.
Ik ben vooral op zoek naar een blazer (trompet, saxofoon of trombone) en een bassist. Een kleinere samenstelling is voor mij beter.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties
→ bekijk alle advertenties