Profiel van Paulwillems86 (Gitarist)
Introductie
28 jaar, per januari woon ik in Utrecht. Ik werk als consultant voor een software bedrijf. Ik ben sinds een aantal parttime met muziek bezig ;) Dat wil zeggen: veel luisteren, naar festivals en vaak naar de poppopia :)
Wat vind ik leuke muziek? Nirvana, Damien Rice, Ben Howard, Queens of the Stone Age, Foo Fighters, Pearl Jam, NERD, Daft Punk. Noem t maar op ;) Ik hou van divers en nieuws.
Ben nu een jaar aan het gitaarspelen, waarin ik vrijwel wekelijks les heb gehad. Lijkt me leuk om nu bij een bandje aan te sluiten. Covernummers heeft de voorkeur, maar eigen nummers kan ook.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties