Profiel van MauritsM (Gitarist)
Introductie
Binnen een uur nadat ik mijn eerste gitaar in handen had, wist ik dat ik altijd zou blijven spelen. Goed, ik was pas 25 jaar toen ik ermee begon, maar ik doe het nog steeds met onwijs veel plezier. Zelf ben ik uit '87 en woon ik in A'dam. Ik speel vrij gevarieerd en ben nog veel aan het ontdekken. Mijn focus gaat momenteel uit naar blues, bluesrock, af en toe wat jazz met een beetje pop als het zo uitkomt. Ik heb anderhalf jaar ervaring opgedaan in een Beatles coverbandje waar we onwijs veel plezier mee hebben gehad (maar geen optredens deden).Het liefste wil ik met een paar gezellige mensen op ontdekkingstocht om (twee)wekelijks te repeteren in A'dam met het doel om beter te worden in wat we doen.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties