Profiel van Mat van baest (Gitarist)
Introductie
ik ben mat van baest, 16 jaar en woon in tilburg. ik speel zelf al 6 jaar gitaar. ik speel van alles, maar toch eigenlijk wel het meeste metal. ik ben meer bezig met nummers schrijven dan nummers coveren. zelf maak ik vooral metalcore, deathcore en death metal nummers (denk aan: as i lay dying, children of bodom, breakdown of sanity, amon amarth, whitechapel, en als ik met lage stemingen aan het kutte ben komen er nog wel eens wat infant annihilator riffs uit). ik focus me nu vooral op improviseren kwa solo's en solo technieken. speed picking, 3 en 5 snarige sweeppickings en tappen heb ik al goed onder de knie, ik moet ze alleen nog weten te verwerken in juiste toon soorten. zelf wil ik na mijn middelbare school naar rockcity in eindhoven, maar ik zit ook nog te denken aan de metal factory. ik kan zelf ook al een beetje recorden met cubase en over niet al te lange tijd krijg ik een computer met cubase er op en een steven slate drum sampel pakket (je kan er zelf ook drums mee produceren). zelf heb ik nog niet
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties