Profiel van Marian Torenbeek (Gitarist)

β˜† 27 keer bekeken

Introductie

Hoi, ik speel redelijk klassiek gitaar en zou graag met een paar anderen vrolijke acoustische muziek willen spelen. Heb jarenlang in een groepje Zuid-Amerikaanse muziek gemaakt. Ik woon in Hellendoorn.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker