Profiel van Marian Torenbeek (Gitarist)
Introductie
Hoi, ik speel redelijk klassiek gitaar en zou graag met een paar anderen vrolijke acoustische muziek willen spelen. Heb jarenlang in een groepje Zuid-Amerikaanse muziek gemaakt. Ik woon in Hellendoorn.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties