Profiel van MarcoJakobs (Gitarist)

20 keer bekeken

Introductie

Mijn naam is Marco en ik speel 5-6 jaar gitaar. Ik oefen minimaal 1 uur per dag en ik heb 1 jaar lang in een band gespeeld. Ik wil graag een nieuwe band oprichten om het een stap serieuzer te maken met mensen die dezelfde muziek spelen. Mijn grootste aandacht gaat naar Polyritmische death metal spelen, zoals Meshuggah of Gojira. Ik ben nu op zoek naar een band om het serieuzer te nemen. Ik wil beginnen met coveren, en zodra je op elkaar in bent gespeeld zelf wat gaan bedenken. Voor de geïnteresseerde, ik kan bleed van meshuggah bijna foutloos spelen. Om toe te voegen speel ik ook heel veel nummers van Bloodbath

Ik speel 6 7 en 8 snarige gitaren

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker