Profiel van LX NOVUM - de Band (Gitarist)
Introductie
Een aantal jaren heb ik in de band ‘’ The Black Giants ‘’ uit Amsterdam gespeeld en tevens een aantal eigen nummers geschreven. Later ben ik toegetreden tot de band ‘’ Dutch Beat College ‘’, deze band is echter in 2017 opgeheven.
Met de band ‘’ T-Band ‘’ is in 2016 een CD is opgenomen met titel Memory Lane.
Deze CD, opgenomen in de Bandstart Studio in Naarden, was een speciaal project en werd gefinancierd door Thary Lamers.
Momenteel speel ik in LX NOVUM - de Band.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties