Profiel van Lucas95 (Gitarist)

β˜† 12 keer bekeken

Introductie

Ik ben Lucas, 17 jaar, en speel ruim een jaar gitaar. Ik zie mezelf als geen beginner meer, maar ook niet heel veel verder dan dat. Ik hoop een band te vinden die zijn muziek serieus neemt, consequent repeteert en ook probeert op te treden. Ik hoop als slag of sologitarist te kunnen spelen, als solo gitarist moeten de solo's dus niet al te uitdagend zijn, Jimi Hendrix zit er dus nog niet in (nouja, de makkelijkere nummers wel, en ook nog wat andere nummers het hele nummer behalve de solo).

Helaas kan ik niet zingen: ik wou dat ik het kon, maar ik kan het totaal niet.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker