Profiel van LespaulTK (Gitarist)

β˜† 12 keer bekeken

Introductie

Mijn naam is Tomas, en ik woon in De Bilt (Utrecht). Ik speel nu gitaar sinds 2008, en ben gek op mijn Les Paul.
Voor de rest sport ik graag, nouja zoveel als ik in mijn vrije tijd kan passen.

Bespeelde instrument(en)

Website:

https://www.facebook.com/OneForTheRoad.utrecht?ref=hl

Advertentie(s) van deze gebruiker