Profiel van Lennartvl (Gitarist)
Introductie
Mijn naam is Lennart, ik ben student in amsterdam en speel nu zo'n vijf jaar gitaar. Ik kan inmiddels - al zeg ik het zelf - vrij aardig spelen, maar ben nu op zoek naar een aantal mensen waar ik lekker samen mee kan jammen, muziek maken en optreden.
Ik heb een brede muzieksmaak, maar mijn voorkeur ligt bij de wat alternatieve rock, denk aan radiohead, queens of the stone age, black keys (jimi hendrix, led zeppelin, nirvana etc spreekt natuurlijk voor zich).
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties