Profiel van Larsson146 (Gitarist)
Introductie
HAAAi ik ben Lars Verdurmen, Ik woon in the wide A (Breda). ik speel gitaar, al best lang (z'on 8 jaar alweer). Ik drum al in een band omdat me da wel geinig leek, en we al een gitarist hadden. We repeteren bij mij thuis want daar is enough space. Ik zou nu wel heel graag met een paar mensen willen jammen/ in bandje gitaar willen spelen :-)
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties