Profiel van Kuiprs (Gitarist)
Introductie
Op mijn 40e ben ik begonnen met het bespelen van de gitaar. Heb enige bühne ervaring. Ik speel dus nu ca. 6 jaar (2014) gitaar als slaggitarist met af en toe een solootje. Liefst pop/rock, zoals nummers van de Stones, Zombi, Born to be wild, Back home etc. Maar ook nummers van Racoon, Gabriëlla Cilmi en ELO. Brede voorkeur dus.
Woonachtig in Zuidhorn. Heb op dit moment een PRS LP model i.c.m. een Marshall AVT 150 versterker.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties