Profiel van KevinB (Gitarist)

β˜† 12 keer bekeken

Introductie

Ik ben een gitarist van 38 jaar, die zich nu na 16 jaar gitaarspelen eindelijk gitarist durft te noemen. Ik heb een beetje band ervaring met een bandje wat eens in de twee maanden oefent voor één optreden in het jaar. Het bandje bestaat nu toch al zeven jaar. De muziekstijl is voornamelijk oude 'simpele' rock. CCR, Beatles, Tom Petty, Radiohead, zou mezelf ook wel andere stijlen willen aanleren zoals funk of hiphop. Af en toe een liedje zingen vind ik ook leuk. ik speel liedjes meestal niet letterlijk na en geef er vooral in de solo's m'n eigen draai aan.

Ik zoek een band in of rond doetinchem, die eens in de week of twee weken wil spelen. Vooral lekker spelen is mijn doel. Eventueel zou ik het best leuk vinden om af en toe een optreden te hebben, maar dit hoeft niet.

Ben je drummer, bassist of gitarist, dan kunnen we elkaar wellicht ergens muzikaal vinden.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker