Profiel van Jossie (Gitarist)
Introductie
Ik speel slag en solo en vind het leuk eens per week covernummers te spelen. Huidige bezetting 2 gitaristen, basgitarist en zangeres. We missen dus een drummer.We spelen vooral haren 60-70 muziek. We oefenen een uurtje op vrijdagavond onder begeleiding van muziekschool Diemen. Kom jij ons versterken?
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties