Profiel van Jossie (Gitarist)

β˜† 16 keer bekeken

Introductie

Ik speel slag en solo en vind het leuk eens per week covernummers te spelen. Huidige bezetting 2 gitaristen, basgitarist en zangeres. We missen dus een drummer.We spelen vooral haren 60-70 muziek. We oefenen een uurtje op vrijdagavond onder begeleiding van muziekschool Diemen. Kom jij ons versterken?

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker