Profiel van JorisWenderich (Gitarist)
Introductie
3 jaar geleden, na een optreden van zijn band ben ik in gesprek geraakt met de gitarist/zanger en ben ik gitaarlessen bij hem gaan volgen. Dat beviel erg goed en ik speel nog steeds. Ik ben begonnen met een Western gitaar, maar speel sinds enkele maanden ook elektrisch.
Ik haal veel plezier uit alleen spelen, maar zou het ook heel leuk vinden om met anderen samen te spelen, dat is weer een hele nieuwe uitdaging!
Ik heb een hele brede muzieksmaak, maar blues en rock liggen mij het meest.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties