Profiel van Johnscheers (Gitarist)
Introductie
Ben 61 jaar en speel al gitaar vanaf mijn 20e jaar.
Zou het leuk vinden om te jammen met leeftijdsgenoten ( nu ik namelijk weer voldoende tijd heb ) in de omgeving van Heerhugowaard.
Heb zelf 4 gitaren, Fender, Ibanez, semi aucoustische Crafter en een classieke Yamaha.
Genre: jaren 60 maar ook huidige zoals Nick en Simon.
Ook Blues jammen vind ik erg leuk
Wellicht zijn er leeftijdsgenoten die ook graag samen muziek willen maken.
Mvg John Scheers ( [Gebruik het contactformulier] )
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties