Profiel van JohnBijstra (Gitarist)
Introductie
Mijn naam is John Bijstra, 24 jaar en speel nu zo'n 8 a 9 jaar gitaar. Speel zowel akoestisch als elektrisch, maar voornamelijk elektrisch. Ben zelf opgegroeid in de muziek aangezien mijn vader al ruim 45 jaar muzikant is. Ik speel dan ook voornamelijk
Rock - Rock 'n' Roll en Blues. In de Blues muziek speel ik ook slide gitaar.
Ik heb verder geen ervaring in het spelen in bands, maar heb wel vaker met andere gitaristen gespeeld.
Mochten jullie meer van mij willen weten of zelfs enkele dingen willen horen dat ik heb opgenomen (van puur alleen mijzelf) dan hoor ik dat graag!
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties