Profiel van JoepGitaar1 (Gitarist)

11 keer bekeken

Introductie

Hoi, mijn naam is Joep. Ik ben 21 jaar oud en ik speel al een aantal jaren elektrisch gitaar. Ik ben voornamelijk erg geïnteresseerd in blues en rock. Ik speel voornamelijk op een Stratocaster en ik ben al een tijdje opzoek naar mensen waarmee ik samen zou kunnen jammen en uiteindelijk een bandje starten.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker