Profiel van Jesse Kiewiet (Gitarist)
Introductie
Ik speel ongeveer 10 jaar elektrisch gitaar. Hiervan vooral metal en rock. Het meeste focus leg ik altijd op het ritmische deel van de gitaarpartij. Al kan ik ook wel met de meeste solo's overweg.
Daarnaast heb ik al in flink wat bands gezeten, helaas minder optredens omdat t niet van de grond kwam.
Qua gear heb ik ook wel het benodigde om de komende jaren vooruit te kunnen.
Nu zoek ik na enige tijd weer een band om zo muziek te maken, te coveren en uiteindelijk op te treden.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties