Profiel van JdeHaan2001 (Gitarist)

β˜† 22 keer bekeken

Introductie

Hoi hoi,

Ik ben Jeroen en ik ben 23 jaar oud. Ik heb sinds ik 6 was en t/m ik 14 was klassiek gitaar gespeeld en nu speel al iets van 6 jaar elektrisch gitaar waarvan ik de laatste 2 jaar echt les volg en daarvoor op en aan speelde. Ik speel zelf voornamelijk rock en metal zoals de bands: Foo Fighters, Muse en Ghost. Bij mijn gitaarles wordt er veel gefocusd op solos en nummers die qua techniek interessant zijn, bijvoorbeeld: The Loner van Gary Moore, Never Alone van Jeff Beck en de solo van Hotel California.

Ik ben sinds kort opzoek naar een bestaande band die een gitarist zoek of andere muzikanten die samen een band willen starten in omgeving Enschede.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker