Profiel van Ibeschutters (Gitarist)
Introductie
Hallo ik ben Ibe (16j). Ik speel ondertussen al een 5/6 jaar gitaar en ben er zeer gedreven mee. Speel graag rock, blues,... (AC/DC, The white stripes, Nirvana...), de stevige nummers dus! Maar ook meer hedendaagse nummers zoals R.E.M., Novastar, Gorki, Ed Sheeran,... . Ik ben dus op zoek naar een bandje die dit genre wil spelen of al speelt.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties