Profiel van Hans-Rengelink (Gitarist)

β˜† 32 keer bekeken

Introductie

Heb enkele jaren als slaggitarist bij verschillende bands gespeeld, vooral in het blues segment. Zoek aansluiting bij een band die echt gemotiveerd is er iets van te maken. Enkele optredens per jaar zou leuk zijn.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker