Profiel van Gitaarles_van_joost (Gitarist)
Introductie
Op mijn 8ste begonnen met gitaarspelen en er nooit meer mee opgehouden. Dat is nu alweer ruim 30 jaar speel-ervaring.
Tot mijn 18e heb ik gitaarles gehad van Waldy Brouwer, waar veel verschillende stijlen en technieken aan bod zijn gekomen. Daarnaast speelde ik gedurende mijn middelbare schooltijd in het schoolorkest en de schoolband, zodat ik ook de elektrische gitaar heb leren kennen. Ook ben ik in die tijd gaan componeren waar ik in 1999 de derde prijs van het Prinses Christina Compositie Concours mee behaalde.
Daarna ben ik Klassiek Gitaar gaan studeren aan het Conservatorium van Amsterdam en heb me verder muzikaal ontwikkeld, in theorie en praktijk.
Ik heb opgetreden in duo's (met fluit, met viool, met zang), en ensembles (o.a. het NJGO (=gitaarorkest)).
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties