Profiel van Fubluejazz (Gitarist)

12 keer bekeken

Introductie

Ik ben solo/slaggitarist en speel sinds mijn14e jaar gitaar. Ik heb in diverse bands gezeten. rock/ pop cover bands. Bruiloften en partijen band. fusion/bluesband. Mijn laatste projecten waren een singer-songwriterband en een bandloze naam waarbij fusion en jazzy tunes werden gespeeld. Ik ben erg geïnteresseerd Jazz/Fusion en Blues. Ik speel graag Jazzstandards en Fusion nummers.. All blues van Miles Davis kent iedereen. Billy Cobham's Stratus vindt ik te gekke Fusion. Feel like making love van Bob james is jazzy en toch meer bekend voor de luisteraar. Hierin wil ik nog een balans vinden in het repertoire. Ik wi mijn ervaring en kennis uitbouwen met gelijkgestemden en met plezier spelen. Eerst bij de basis beginnen en kijken hoe dit loopt....
Reageer dus als je twijfelt....en vraag om info.
i wanna play…..:-)

Grtz René

Bespeelde instrument(en)

Website:

https://www.muzikantenbank.net

Advertentie(s) van deze gebruiker